Thursday, July 12, 2012

Foods @ 2D1N Malacca Trip

Henry Tan | 10:57 PM |
Been few months already.
And went thru all my photos..
only realized I didn't blog about it yet.

I'M LAZYYYY!! 

I'm lazy to slowly blog about it one by one.
So I'm gonna put everything together! LOL

Duck rice + Roasted Pork

Popiah! 

Chicken feets! XD

Pork Satayyyyy! 

Wantan mee! 

Curry mee! 

Famous satay celup shop!


I need moree!!!

Some dessert!

I think i blogged about this before.

Then continue with heavy fooddddd! XD

Curry Mee!

Chicken rice with the sticky sauce!

Ayam goreng! SUPERB!

Chicken rice with rice ball!

Chicken rice also. LOL

Then dessert again with Seremban Siu Pau on the way back. hehe! =D

So basically that's all the food i ate during Malacca trip.
And i will continue to...

Jalan-jalan cari makan~~!!

Then share with you guys again.
By the way, i hope i didnt make anyone hungry. XD

Till then. ;)
Share this article

26 comments:

  1. awww, i miss ban lee xiang's satay celup, they were decent, at least better than the highly rated Nadeje

    ReplyDelete
  2. WAH what's that tall dessert?!?! You can finish that?

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol why not? i can almost eat an elephant! =p

      Delete
  3. As they say, Malacca is the haven of food. :p

    ReplyDelete
  4. Btw, the plural form of the word 'food' is still 'food' unless you purposely wanted it to be that way. :P Don't make that mistake again, ya? ;)

    ReplyDelete
  5. the ayam goreng looks really good, crispy skin, juicy meat....?

    ReplyDelete
  6. ooo .... hmm now I know what to eat in Melaka...

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. lol good good! hehe that's my purpose!

      Delete
  8. Mmmm...... looks like I've missed quite a bit of food there. I've only tried the cakes in your pix. Lol!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol is okayyy. im sure there are a lot different food in malacca! =D

      Delete
  9. Oooo...duck! Slurps!!! Oooo...popiah!!! Drool! Drool!!! Eyewwww!!!! Chicken feet! No appetite liao! Hahahahaha!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol whyyyy laaaa. u dunno how to appreciate the wonder of it loooooo! HAHAHAA

      Delete
  10. yerrr. so syok. go till malacca

    ReplyDelete
  11. Bro you place a nice blog with picture. But the main problem is you do not put any GPS or contact there. So I think you should follow http://www.vkeong.com/2011/08/48-hours-of-melaka-food-the-not-so-touristy-guide/. I think this will surely help your blog a lot. Thanks.

    ReplyDelete
  12. Would like to recommend this to all of you ... Hainanese food since 60s' in Melaka.
    http://www.facebook.com/pages/Heng-Hong-Tin-Kee-Restaurant-%E5%85%B4%E4%B8%B0%E4%BF%A1%E8%AE%B0%E8%8C%B6%E9%A4%90%E5%AE%A4-Authentic-Hainanese-Cuisine-%E6%AD%A3%E5%AE%97%E6%B5%B7%E5%8D%97%E4%BD%B3%E8%82%B4/226626284018953

    ReplyDelete

Thanks! Appreciate your feedback! ^^

 
Copyright © 2015 I Blog My Way • All Rights Reserved.
Blogger Templates Design by BTDesigner • Powered by Blogger