Thursday, August 11, 2011

Buka Puasa with AMD Trainees @ Pak Husin Tomyam, Sungai Ara

Henry Tan | 10:00 PM | | |
Let me campuk with sikit of Malay. ;)
So semua AMD trainees tak kira ex ke atau current trainees.
Semua berkumpul dan buka puasa kat Pak Husin Tomyam.

"Total 30 orang!"

Memang ramai la tu.
Tak percaya?
Tengok gambar! =D

Seeeee!





 According to them, the vege actually tasted the best! =.=

Of course a cake for ourselves. LOL 

Ignore me inside. =.= 







I dengan Intan. =D 

"Group photos! =DD"





Taste: 7/10 (Okay okay la! Takda apa special.)
Price: 7/10 (Agak mahal! RM16 seorang!)
Environment: 8/10 (Tengok dari luar macam biasa je, tapi nice dalam!)
Service: 7/10 (Normal!)
Average: 7/10


Gambar gambar yang lain akan upload kat Facebook.

"Tolong bagi I sikit masa ya. =D"

Good luck in the future bagi those ex-AMD trainees. =D

Share this article

1 comments:

  1. been waiting for this... credits to u for the awesome pictures

    ReplyDelete

Thanks! Appreciate your feedback! ^^

 
Copyright © 2015 I Blog My Way • All Rights Reserved.
Blogger Templates Design by BTDesigner • Powered by Blogger